رنگ خدا

و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست...

و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست...

قوانین شهید علمدار1

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

اول از همه سلام که نام خداست!


SHAHID ALAMDAR1

*برای اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید*


توی همین سفر راهیان نور بود که با کتاب علمدار از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی آشنا شدم.

از یکی از همسفرانم کتاب رو قرض گرفتم و یه نگاهی کردم.

در بخش انتهایی کتاب عکس هایی جالب از دستنوشته هایی از این شهید عزیز مطالعه کردم، مبنی بر اعتراف نامه ها و قوانینی که شهید برای تهذیب نفس خود وضع کرده بود.

با استعانت از خدا قرار دارم قوانین شهید رو برایتان بگذارم...ان شاءالله 

این از اولین قانون.

یا علی مدد.


*طرح سرشار از اشکال است، خواهشا مرا از انتقاد خود محروم نسازید*

نظرات  (۱۱)

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
سلام.
به روزیم با مطلب "شهیدی دیگر در راه امر به معروف"

منتظر شما و نظراتتون...

یا علی مدد

التماس دعا
  • علیرضا حیدرخانی
  • خیلی زیباست و ذهنتون خیلی باز هست.
    فقط اگر بک گراند عوض بش فکر کنم بهتر بش
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام!
    بک گراند رو موافق نیستم عوض کنم!!
    یاعلی مدد
  • علی میرشکاری
  • سلام
    پس زمینه اش خوب نیست
    سایه قرآن را بنداز
    و در روی تصویر سید مجتبی افکت پیاده کن
    میتونی از المان های جنگ و پس زمینه رمل استفاده کنی
    و خط نوشته  ات و افکت هایش خوب نیست
    علی مدد
    پاسخ:
    سلام علیکم! چه عجب از این طرف هااا
    با نظرتون در باره پس زمینه موافق نیستم.
    روی تصویر شهید هم افکت پیاده کردم اگه چیز دیگه ای به نظرت می رسه بگی خوشحال می شم. البته دوست ندارم تغییری توی رنگ های عکس تغییری ایجاد کنم.
    روی خط نوشته ها هم دارم کار می کنم. حسین آفا هم در این باره نظر داده بودند.
    بازم ممنون از لطف حضورتون.
  • حقیقت جاویدان
  • سلام علیکم . وبلاگ زیبایی دارید . خداوند ان شاءالله رهبری عزیز حفظ نماید و تمام مراجعی که در حال خدمت به مذهب حقه تشیع هستند امثال آیت الله العظمی وحید ، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی ، آیت الله العظمی صافی و ... را در پناه امام زمان برای ما حفظ نماید 
    منتظر حضور شما در وبلاگ حقیقت جاویدان هستم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدمت به مذهب حقه تشیع، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی؟؟
    جالب شما هم رهبری رو قبول دارید هم آقا سید رو...

  • کی میتونه باشه غیر خاله حمیده
  • سلام برادر ارزشی...
    پوستر عالیه...
    فقط اینکه چرا کادر براش نذاشتی؟؟؟ یکمی خورد تو ذقم
    سایه نوشته رو هم اگه برداری واضح نر میشه
    یکم هم پر رنگ تر باشه نوشته
    یا علی
    پاسخ:
    سلام خاله جــــان
    کادر؟؟
    شاید به خاطر پس زمینه اش باشه!!
    ممنون از حضورتون.
    یاعلـــــی مدد
    سلام.
    شهادت حضرت زهرا تسلیت باد...
    با چند کلمه حرف راست منتظر شما و نظراتتون هستیم...
    نظرات زیبای شما باعث دلگرمیست...
    یا زهرا
    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون. چشــــــم
    اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای
    بعونک یالطیف
    سلام
    بسیار زیبا بود مطالبتون.
    به وب بنده ی حقیر هم سر بزنید نظر فراموش نشه.
    به امید دیدار
    حسینی باشید.
    یازهرا
    شهدا همت داشتند و ایمان قوی
    پاسخ:
    خدا آن شاالله ما را با شهدا محشور کند
    التماس دعا

    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام ممنوم.
    محتاجیم به دعا.
    یا علی مدد
    سلام و عرض تسلیت ایام
    خدا خیرت بده
    به نظرم اگر این عبارات با دستخط شهید بود اثرگذارتر می شد
    پاسخ:
    سلام اخوی!
    خدا به شما خیر دهد
    به دنبال دست خط می گردم در صورت پیدا کردن تصحیح می کنم.
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی