رنگ خدا

و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست...

و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست...

شهید محسن حاجی بابا

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

اول از همه سلام که نام خداست!


شهید محسن حاجی بابا


جای همه شما خالی، پنج روزی رو مهمان شهدای مظلوم غرب بودیم.


توی روستای عظیمیه شهرستان سرپل ذهاب، با یک شهید فوق العاده آشنا شدم.  فرمانده شهید،

محسن حاجی بابا

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب


این شهید زمانی که به همراه دو تن از همرزمانشون در جیپ فرماندهی در حال حرکت بودند، توسط گلوله مستقیم توپ دشمن، مورد اصابت قرار می گیرند و ماشین و سرنشینانش کامل می سوزد.

جنازه هارو انتقال میدهند و بعد از مدتی یکی از همرزمان شهید به محل سری می زند و می بیند که تکه های سوخته از بدن شهید حاجی بابا بر روی صندلی جامونده، با چاقو جدا می کند و لای یک دستمال همونجا دفنش می کنه!!

اینجوری میشه که این شهید عزیز، دو مزار دارد

یکی در بهشت زهرای تهران(قطعه 26، ردیف 29، شماره 52)

و یکی هم در روستای عظیمیه شهرستان سرپل ذهاب.


و اما چرا گفتم شهید فوق العاده؟!؟!

همه شهدا به گفته امام خمینی(ره) «امام زادگان عشقند» اما این شهید چیز دیگری است.

آقای جاوید پور، مسئول اردو،(که جا داره از همین جا ازش تشکر کنم)

از براورده کردن حاجات توسط این شهید می گفت برای مثال خاطره ای از خودش تعریف کرد؛


«مدتی بود، ماشینم را دزدیده بودند.. چند ماهی از این قضیه می گذشت که با کاروان آمدیم غرب و من به کل، ماجرای دزدیده شدن ماشینم را فراموش کردم.

در یکی از روز ها، قبل از این که به سر مزار شهید حاجی بابا بریم، برادرم با من تماس گرفت و گفت:«...ماشینت پیدا نشده؟...ما از این که ماشینت رو دزدیدند، خیلی ناراحتیم...»

{آقای جاوید پور ادامه داد}: من از ناراحتی برادرم، نارحت شدم. با خودم گفتم وقتی رفتم سر مزار شهید حاجی بابا ازش می خواهم که ماشینم را برایم پیدا کند. اما همانجا به خودم تشر زدم که؛ می خوای بری از حاجی بابا ماشینت رو بخوای؟!؟!

باید از این شهید حوائج بزرگ گرفت، فرج آقا، سلامتی رهبر و...

برای همین از این که موضوع ماشین رو با شهید حاجی بابا مطرح کنم، منصرف شدم. و کلا از ذهنم رفت...

حرکت کردیم به سمت مزار و من این موضوع رو فراموش کرده بودم.

{خدا را شاهد می گرفت} که هنوز به مزار شهید نرسیده بودم که از کلانتری تماس گرفتند و خبر پیدا شدن ماشین رو بهم دادند...»


نجوا:

دل اگر گمراه و پایش در گِل است

ذکر یا حیدر(ع) کلید مشکل است

یا عالی بحق علی، احفظ قائدنا الامام خامنه ای

نظرات  (۲۳)

اشتباه می کنند بعضی ها که اشتباه نمی کنند

باید راه افتاد

مثل رودها که بعضی ها به دریا می رسند

بعضی هم به دریا نمی رسند..

رفتن

هیچ ربطی به

رسیدن

ندارد...


و درود خدا بر آنان که رفتند و رسیدند...

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    آخرین نماز یکشنبه این ماه فراموش نشه خیلی التماس دعا دارم بزرگوار
    این حدیث هدیه به شما :

    رسول مهربانیها (صلوات الله و سلام علیه)

    هر کس بتواند کار حرامی انجام دهد ولی آن را فقط بخاطر ترس از خدا رها کند خداوند پیش از آخرت و در همین دنیا بهتر از آن را به او عوض دهد.

    منتخب میزان الحکمه. ح 1517

    وبلاگ فانوس جزیره هر روز به روز می گردد با حضور نویسندگان مختلف
    هر روز منتظر حضور شما در فانوس جزیره هستیم بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون از یادآوریتون
    یاعـــلی مدد
    سلام برادر عزیز 
    ایول 
    خدا به شما عزت بده 
    خیلی حال کردم 
    تو کی بودی...؟ با کیا می پریدی...؟
    حالا چی شدی...؟ الآن با کیا می پری...؟
    ان شاالله سرباز خوبی برا امام زمان باشی 
    اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام اخوی!
    بالاخره به ماهم سرزدی...
    چاکرشما
    یاعــلی مدد
    سلام
    خوش به حالتون 
    من خیلی دوست دارم غرب برم اما توفیق نشده

    یاد و خاطر همه ی شهدا بخیر
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله قسمت شما هم بشه...

    روحمان با یادشان شاد
    یاعــلی مدد
  • ســــرباز صفــــر وطــــن
  •   سلام
    شما دعوتید به شیعه بلاگ...
    به روزیم با «نسل سوخته»...
    منتظر کامنت های پر شورتان هستیم..
    یاعلی...
    http://shiehblog.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله
    یاعــلی مدد

    نوشیدن نور ناب کاری ست شگفت

    این پرسش را جواب، کاری ست شگفت

    تو گونه یک شهید را بوسیدی؟

    بوسیدن نور ناب، کاری ست شگفت...

    سلام علیکم

    عالی بود

    مأجور باشید ان شاءالله

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    یاعــلی مدد
  • روحی جون ( دانیال )
  • سلام بالاخره وقت شد و مطالعه کردم . بسیار جالب بود مخصوصا اینکه دو مزار دارن این شهید بزرگوار ...

    شهید نظر میکند به وجه اله 
    اگه درست منظور این جمله رو متوجه شده باشم در مورد این جریان حاجت دادن صدق میکنه و کاربرد داره !!

    از شما هم بابت نوشته زیباتون کمال تچکر !!! را داریم 

    یا حق تا آپ بعدی ...
    پاسخ:
    سلام

    دوتا رفیق بودند...یکی رفت مکه، یکی هم رفت فکه
    حاجی بعد چندسال به عکس رفیقش نگاه کرد و گفت: 
    شهید ننظر می کند به وجه الله...

    ممنون
    یاعــلی مدد
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " شهیدی مستجاب‌الدّعوه با دو مزار "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/33930
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام علی (علیه‌السّلام): نماز را در وقت مقرّرش بخوان و به دلیل بیکار بودن، آن را جلو نینداز، و به دلیل اشتغال به کاری، آن را به تأخیر نیفکن و بدان که همه کارهایت تابع نماز توست."
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    یاعــلی مدد
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    من و تو چکار کردیم ؟
    به روز
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سر می زنیم/ان شاالله

    یاعــلی مدد
    خدا رحمتشون کنه
    پاسخ:
    روحمان با یادشان، شاد...
    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/71276
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    پاسخ:
    سلام 
    سپاس
    یاعــلی مدد
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    روحمان با یادشون شاد .. ممنون
    پاسخ:
    سلام
    الهی آمینـ

    یاعــلی مدد
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    با پوستر / اهمیت نماز 
    فرمایشات رهبر معظم انقلاب
     به روز هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    پاسخ:
    سلام 
    خدا رهبرمون رو حفظ کنه
    و به شما خیر بده.
    مزاحم میشم ان شاالله
    یاعــلی مدد
  • دلتنگ گل نرگس
  • پندارما این است که شهدا رفته اند و ما مانده ایم!!!
    و این پندارى غلط است...
    به توابع شهرمن سفرکرده اید!زیبا بود.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چه جای خوبی زندگی می کنید.
    شاید اگر من بودم، دائم غر می زدم از وضضعیت بد.
    اما واقعا قدمگاه شهدا در آن مناطق حس و حال عجیبی را ایجاد کرده
    التماس دعا
    یاعــلی مدد
  • انـــقلــا بـــی
  • سلام

    ان شاء ا... که ادامه دهنده راه شهدا باشیم ...

    اولین جمله متن تان را اصلاح کنید ...!

    یا علی (ع)

    پاسخ:
    سلام 
    ان شاالله

    بالاخره پیش آمده دیگه، پیش می آد :)
    ممنون
    یاعــلی مدد
    سلام
    خداقوت
    بنده هم در راهیان نور با ایشون آشنا شدم
    شخصیت جالبی داشتن
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    واقعا جاداره روی این شهید بیشتر تبلیغ بشه.
    یاعــلی مدد
    سلام
    بسیار زیبا بود

    یاحق
    پاسخ:
    سلام  ممنون
    یاعــلی مدد
    سلام علیکم؛
    مطلب شما در بخش پیوندهای ارسالی قرار گرفت.
    با درج لوگو و یا بنر ما در سایتتان به مشهور شدن بخش پیوندهای ارسالی و همچنین مشهور تر شدن خودتان کمک کنید.
    چشم براه مطالب خوب شما هستیم.

    www.zohur313.com---zohur313.com@chmail.ir

    در پناه حق باشید.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    یاعــلی مدد
    سلام و نور
    زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. امام خامنه ای مدظله
    شهید شی ان‌شاءالله
    پاسخ:
    سلام
    «بری دوستان خود آرزوی شهادت کنید»
    امام خمینی(ره)

    خدا خیرتون بده
    یاعــلی مدد
    سلام علیکم.
    إنشاءالله دعاشون سر سفره ی ارباب، شامل حال ما هم بشود....


    التماس دعا،
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ان شاالله دست مارا هم بگیرند

    یاعــلی مدد
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    توی سفر خیلی به یاد آقا دادگستر بودم...
    روحش شاد

    پاسخ:
    روحشان که شاد هست
    راهشان پر رهرو...
    ان شاالله
    یاعــلی مدد
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    روحش شاد
    شهدا امام زادگان عشقند
    چند غلط املایی در متن هست که اگه یه بار دیگه بخونید و اصلاح کنید بهتر هست
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون اصلاح شد
    بازم اگه هست بگید
    یاعــلی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی