رنگ خدا

و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست...

و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست...

آقا عجیب دلم گرفته برایتان...

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ

اول از همه سلام که نام خداست!


ورودی باب الجواد(ع)

*برای دیدن عکس در سایز اصلی کلیک کنید*


از نیمه شعبان تا حالا دلم شدید برای حرم گرفته بود. یکسری می خواستیم بریم اما آقا نطلبیدند!

دائم این شعر رو با خودم زمزمه می کردم:

"آقا دلم عجیب گرفته برایتان"

"مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان"

  تا این که امروز از مدرسه زنگ زدند و گفتند ان شا الله فردا عازمیم!

غرضم، طلب حلالیت بود.

یاعلی مـــدد


برای دیدن تصویر اصلی روی

 دریافت

کلیک کنید.

*برای دوستانی که براشون سوال پیش اومده من چه کار کردم؟!*


:.ما میریم دم پنجره فولاد برای آیت الله مهدوی کنی دعا کنیم، شما هم از این جا.:


باز نشر شده در:

حزب الله سایبر

عمارنامه

نظرات  (۸)

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان

آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد ، حرم ، ورودی باب الجوادتان

آقا دلم عجیب گرفته برایتان

آری منم همان غلام رو سیاهتان

چون زاغ به جمع کبوتران حریمتان

عادت که کرده ایم  به هوای ضریحتان

آقا منم ، چه بگویم برایتان؟!

گم گشته ی سرا و دیار مرامتان

سامان گرفته است دلم در هوایتان

درویش را چه حاجتی آخر جز نوایتان

آقا دلم عجیب گرفته برایتان . . .

  • علیرضا حیدرخانی
  • سلام
    آره/مثل اینک بد جوری دلتون گرفته بودش که امام رضا دوبار پشت سر هم طلبیدتتون!!
    عجب دل گنده ای داریدا....
    درضمن خوب شد عکس اصلی هم گذاشتید چون واقعا الان میفهمم چه قدر کار کردید روش
    ببینم اون نور آبی که شده صورتی توی عکس،فقط افکت بوده یا خودتون.....
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زیارت بدون معرفت فایده ندارد!! حالا آدم هر روز بره زیارت و برگرده!! خدا ان شاالله به ما زیارت با معرفت عنایت بفرماید.الهی آمین
    یه سری فیلتر ساده رنگ نور رو تغییر داده
    یاعــلی مدد
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/55921
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    پاسخ:
    علیکم السلام
  • خانواده بهشتی
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    یعنی اینکه گناه نکنیم
    سلام بزرگوار
    در وبلاگ خانواده بهشتی منتظرحضور و نگاهتون هستیم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • علیرضا محمودی نژاد
  • اماده برای تبادل لینک هستیما !
    یه سر بزن !
    پاسخ:
    سلام برادر
    در خدمتم
    یاعلی مدد
    سلام وبلاگ جالبی داری عکس باب الجواد هم قشنگ شده اگه خواستی تبادل لینک کنیم 
    پاسخ:
    سلام برادر
    نظر لطفتونه
    در خدمتم
    یاعلی مدد
    دنیا بدون مشهدت از خونمون کوچیکتره
    وانمی شه حتی دلم با صد هزار تا پنجره!
    پاسخ:
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
  • مهدی رسولی
  • سلام 
    به به    خوشا به حال شما 
    ان شاالله دعا برای رفقا یادتون نره 
    ان شاالله با هم بریم 
    یاد اون شعری که می گفت :" قربون کبوترای حرمت امام رضا..." 
    اللهم عجل لولیک الفرج 
    التماس دعای فرج 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام برادر
    منور کردی سر زدی!!
    کربلا ان شاالله
    یاعلی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی